недеља, 29. октобар 2017.

CLAN - "Klanica" 2017 (Recenzija)

Izdavač: Taurnium records

Svedoci smo da se sve više bendova upušta u izdavanje albuma na kojima su zabeleženi live snimci, sklepani pomoći "štapa i kanapa". Ali nekada i sasvim solidno snimljeni i manje više izmiksovani taman toliko da se to ne primeti. Rekao bih da bendovi nikada nisu bili hrabriji i odlučniji da predstave muziku koju sviraju, ma kako ona bila snimljena. Jer priznaćete... živimo u dobu gde se traži ispoliran snimak, sintetika, plastika, šminka. Barem kada je produkcija u pitanju, ali verujem i šire od toga. Živimo u dobu gde je iskrenost - "neiskvarensot" audio snimka, na kome je pesma nekog benda, manje bitna. Verovatno je za to delimično zaslužna hiper produkcija koja je metastazirala na svim poljima. Ali i verovatno ponajviše neke nove "digitalne generacije".

CLAN ruši sve to. Što potezom da izdaju sirovi live album, ali i naslovima pesama koje se nalaze na njemu. (Gore spomenuh digitalne generacije. Poslušajte njihovu pesmu "Digitalna era" ) I predstavlja vam album "Klanica" koji jeste klanica za šminkeraj i napuderisani zvuk. Fuck off! To se čuje iz zvučnika kada slušate pesme ovog benda. Pankoidni metalizirani zvuk sa HC vokalom i heavy/prog solažama. Sve to se meni čini kao dobra kombinacija. Ovakvim zvukom i tematikom kojom se bave tekstovi može se lako pronaći ciljana publika. A u  ovom slučaju je cilj... celokupna PUBLIKA.

Na ovom izdanju se nalazi deset pesama među kojima je i jedna obrada. Izdvajaju se prilično dosta pesama pa ne bih svaku posebno nabrajao. Prosto album je u celosti dobar i slušljav. - naravno ako umete da slušate ovakve albume? Ako umete da se prepustite zabeleženoj iskrenoj atmosferi sa snimka. Ako je tako? Onda ovaj album jeste za vas. Ovo je album za našu sirovu i analognu generaciju.

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB ocena: 10/10