уторак, 24. јануар 2017.

Coprophilia najavljuje album prvenac.

Grind/HC/Noise one man projekat Coprophilia najavljuje album prvenac koji će nositi naziv ''First time anal'' 



Planirao sam da izbacim 40 ili 50 grind core hitova koje bih spakovao u trajanju do dvadeset minuta, ali sam ipak shvatio da i usrani grind core projekat oduzima previše vremena. Pa će po svemu sudeći album brojati dosta manje pesama. 
Do sada je snimljeno nekoliko pesama i odrađeno je par remixa sa Neckro Baticom. Te, planiram da kada snimim još nekoliko hitova, materijal ponudim nekom underground izdavaču koji ima sluha za ovo. - Da izdam cd i kasetu što bi se reklo i da imam šta unucima da ostavim, da se ponose sa mnom. 
I najbitnije. Ljudi mi postavljaju jedno te isto pitanje, ''Kako si snimio ovaj materijal do sada''? Evo odgovora...  Nakucao sam bubanj u guitar pro-u i bas liniju takodje. A gitara je ovde jedini živi instrument. Smestio sam lap top u šupu i tamo snimio sve na mobilni telefon. Stavio sam ga izmedju pojačala i lap top zvucnika. Bolje ne umem i ne želim!

Нема коментара:

Постави коментар