понедељак, 2. јануар 2017.

Conceived By Hate - ''Death & Beyond'' 2016 (Recenzija)



Izdavačka kuća: Satanath records


Jedan od albuma koji vas na prvo slušanje natera da osetite ''punoću'' u svim tim ''riljačkim'' i ne tako pitomim rifovima. Ja bar to tako nazivm, prosto se u slučaju ovog albuma da osetiti kompletan aranžman i dobar posao producenta. To je sigurno ono što kod većine nas izmami simpatije prema albumu na prvo slušanje. Sve to poseduje ''Death & Beyond'' album death/thrash benda Conceived By Hate iz El Salvadora.


Počeo bih od lica albuma, odnosno od cover arta koji na prvi pogled deluje suviše ''paljevinski'' ali ga ipak donekle vadi kombinacija crne i zlatne boje. Što se same unutrašnjosti tiče, tu nema previše odstupanja od standarda. Mada bogat buklet tekstovima u ne tako čitljivom ''goth'' fontu...Hmm, mogli su i bolje. Zato ocena manje od mene i razlog da što pre pređem na ''meso''



Devet pesama od  kojih pojedine traju i do sedam minuta, brzi,melodični rifovi koji seku kao žilet. Sve u death/thrash maniru i na momente sa po kojim izletom u black metal. Sam početak albuma, (prve 3-4 numere) obiluju brzinom i ne previše interesantnim momentima ali su dovoljno melodične da zadrže pažnju. Što se ostatka albuma tiče, pesme variraju kada je u pitanju tempo i sama atmosfera, pa tako dosta više drže pažnju-znatiželju slušaoca. Mnogo su mi se dopale numere: We Choose Who Suffers, Summoning The GravesDeath & Beyond.

Slušajući ovaj album primetio sam da se kroz većinu pesama skromno provlači klavijatura koja je zasigurno zadužena da nam dočara mističnost i crnilo ovog albuma. To se naročito da osetiti u pesmi Below The Pale Sky. Za sam kraj bih dodao da je ovo album koji se sluša od raspoloženja i sigurno album koji podjednako slušaju svi poklonici čvrstog i brzog metal zvuka. 

Recenziju napisao: Bagzy HB
HB Ocena: 8/10


Нема коментара:

Постави коментар