недеља, 6. новембар 2016.

Skullwinx ''The relic'' 2016 (Recenzija)

The Relic je treći album nemačkog benda SkullwinxOni pored toga što kažu da je metal kao slanina, imaju želju da pobede sve untrVe bendove i vrate osamdesete u muzičkom smislu kažu  i da sviraju epic speed metal , što se i vidi na malo pre pomenutom albumu -The Relic. Što se tiče žanra kao što sam već rekla to su neke heavy/ speed melodije u kojima se vidi uticaj 80’s metala, dok su im tekstovi bazirani na istorijskim događajima i mitologiji.

Započela bih ovu recenziju pesmom koja se meni najviše dopala a to je i naslovna numera The Relic Of An Angel. Tekst pesme je baziran na teodiceji iliti filozofskoj teologiji , hm zanimljivo, metalci filozofi. Pesma govori o tome da Bog šalje dokaz svog postojanja (Relikvija anđela – koji nazivaju skullwinx) I postavljaju pitanje karakteristično za filozofsku teologiju kako to da ako je Bog ideal dobrote, zlo ipak postoji na zemlji …Zanimljiv izbor teme , priznajem.Takođe se i u pesmi spominje i Mefisto , lik iz nemačke mitologije koja se i provlači kroz ovaj njihov album. Pesma Siegfried govori o Fafniru i Sigurdu koji su nordijski mitski junaci (prisvojeni su i spominju se i u germanskoj mitologiji). Legenda kaže, a i pesma…(kako je kul započeti ovako rečenicu) da je Sigurd ubio Fafnir i prisvojio to prokleto blago, koje naravno ne donosi ništa dobro. Pesme koje se nalaze na ovom albumu su još i Attila The Hun (Atila Bič Božiji) i A Tale Of Unity (Arminius) pesma o Arminiju germanskom poglavaru koji je simbol borbe i ujedinjena Nemačkog naroda. Kroz par pesama se provlače još neki nordijski mitološki junaci koji su prihvaćeni i u germanskoj mitologiji i istorijske ličnosti kao što je čuveni Karlo Veliki , ali odslušajte album pa ćete čuti ko se tu još spominje.

Da zaključim, album mi se dopada , muzika se svodi na ono što smo već slušali/čuli , ali su mi teme koje obrađuju u tekstovima jako zanimljive i to čini ovaj album specifičnim i interesantnim. Dok sam slušala ovaj album javila mi se ideja kako bi bilo kul da neki naš bend ceo svoj album posveti ciklusu pesama o Marku Kraljeviću na primer … ili ipak možda ne… Kako god , dragi moji tresoglavci imate moju toplu preporuku da odslušate ovaj novi album finih metalaca iz Njemačke.

Recenziju napisala: Teodora
HB ocena: 8/10