петак, 22. јул 2016.

Revive the Forgotten - DEMO 2014 (Recenzija)



Postoje bendovi koji su underground i postoje bendovi koji su ispod underground scene. Rivive the Forgotten je jedan od bendova koji je prosto ispod - par ašova ispod! Najcrnje ispod noktiju,najštrokavije moguće,od zlog oca i još gore matere.

Njihov demo album iz 2014. godine je izdanje koja nam dolazi iz Grim Reaper recordsa i u pitanju je teška doomčga sa šest numera prosečnog trajanja. Izuzetno sporog tempa i depresivne melodije. Kada kažem ''teška doomčga'' mislim na to, da ovo nije tradicionani ''grobljanski'' doom i da ovo prosto nije za svakoga. Jer ovo se prosto ne vari na prvo slušanje. Ja lično nisam neki strastveni ljubitelj ovog podžanra ali svakako ga dobro poznajem i pratim. No' bez obzira što ''razumem'' doom i smatram sebe dovoljno kopetentnim da komentarišem ovaj zvuk,ovo je za mene ipak bilo mučenje. Istakao bih da me izuzetno iritira suvi dead metal vokal na sve te eksperimentalne doom deonice. Ali izuzetno iritira i jednoličan bubanj koji stvarno posebno zamara i tera vas da izudarate po njušci svog kućnog ljubimca. Sve je snimano ''na keca'' i to je možda i jedina stvar koja mi mami na lice osmeh zadovoljstva. Prosto volim izdanja koja su ne našminkana i iskrena. U tome leži srce undergraund scene. Samo sirovo,jako i do koske! 


Na kraju ću opet reći - napomenuti, da se ovde radi o izdanju koje nije za svakoga - pa čak i ako ste strstveni fan doom metala i svega što se oko njega kotrlja. Ali pošto je ovaj demo uspeo da me istera iz kože,zamrači pamet i opije me depresijom. Od mene ima duboki naklon i poštovanje. Uspeli su u onome što je očito bila ideja - Ubiti slušaoca u pojam i pokvariti mu letnji dan. Dno dna,talog,crno ispod noktiju!

HB ocena 7/10
Recenziju pisao: Bagzy HB

Нема коментара:

Постави коментар