петак, 8. јул 2016.

Nailbomb - Point Blank (Recenzija)

Nailbomb je bio projekat osnovan od strane Maksa Kavalere (Sepultura,Soulfly, Cavalera Conspiracy) i Aleksa Njuporta (Fudge Tunnel) Snimili su jedan studijski album 1994. pod nazivom ''Point Blank'' na kojem su gostovali muzičari kao što su Dino Cazares (Fear Factory) Maksov brat Igor Cavalera (Sepultura, Cavalera Conspiracy) D.H. Peligro (Dead Kennedys) 1995. godine izbacuju live album ''Proud to commit commercial suicide'' koji je snimljen na Dynamo festivalu u Ueindhovenu-Holandija. Nakon toga su se rasformirali.

Point Blank je sjajan miks groove, industrial, thrash, hc-a. Tekstovi su politički angažovani, suprotstavljeni su nametima režima, vlasti, moćnika (kao što možete primetiti, da, to je automat naslonjen na glavu jedne Vijetkongovke) ali se bave i drugim socijalnim pitanjima, tako da se na ovaj ili onaj način svako može pronaći u tekstovima Nailbomb-a. Vokale za jednu stvar sa albuma je Maks snimio tako što se drao na slušalicu javne govornice nekog Aerodroma, proverite da li je ovo istina. Prva stvar sa albuma pod nazivom ''wasting away'' se pojavila u filmu ''To Die For'' iz 1995. godine. Sve stvari sa albuma su napisane od straane Maksa i Aleksa, osim pesme ''Exploatation'' koja je obrada kultnog britanskog crust benda-Doom.

Ovaj album odiše istom svežinom, evo sad već 22 godine kasnije, i dalje otkinem kad čujem ''World of Shit'' i onaj glas na početku koji izgovara ''hate is reality'' i ''there is no god'' Prodikcija razbija (Aleks Njuport je bio zadužen za miks). Tvrdim da nemaju srce oni koji ne pomisle na šutku nakon prvih taktova pesme wasting away.

HB Ocena 9.00/10

Recenziju pisao: Ivan Marinković HB