уторак, 21. јун 2016.

Desolator - Spawn of Misanthropy (Recenzija)

Melodeath je moja druga ljubav i sigurno je to podžanr koji pre svega mnogo utiče na moje bavljenje muzikom a zatim i na sve ostalo.Tako da je jednom rečju melodeath za mene jako uticajna droga koju redovno konzumiram. Pošto pomno pratim melodeath scenu,tako sam zatrovan i novim talasom hibridnih melodeath bendova,koji kako vidim sve češće forsiraju pitome ''rifiće'' ili zalaze u new metal vode...ili čak furaju neki hipsterski fazon odevanja ''pu pu pu'' (Ovan predvodnik je In Flames - da li su oni više metal?) Prosto sve se ređe srećem sa old school melodeath bendovima, tako da u poslednje vreme pomislim ''Dobro je da se At the Gates vratio iz mrtvih'' A onda pre neki dan naletim na novo EP izdanje ''Spawn of MIsantrophy'' švedskog benda Desolator i sve moje sumnje da je pravi melodeath na aparatima za održavanje u životu padoše u vodu.

Izdanje broji četri numere od kojih se posebno izdvaja poslednja na izdanju ''Dark Epitaph'' koja se pored snažnih vokalnih deonica ističe i po tome što je izuzetno spora i traje osam minuta-priznaćemo, ne tako uobičajno trajanje za melodeath pesmu? Ali to je plus ako mene pitate i samo dokaz da se Desolator ne drži standarda. Heh...Već vidim da sam se uneo i da se spremam da obradim i ostale tri pesme,ali ipak neću to da radim. Prosto ne želim da komentarišem svaku pesmu posebno jer pre svega ovo je izdanje koje se sluša u jednom dahu (tek što shvatiš da si se napržio kraj EP-a se oglasio.)  A i pesme su sklepane kao u jednom kalupu,sve su na neki način iste a opet nisu dosadne i generične. Tako da je jasno da se bend držao koncepta kada su stvarali pesme za ovo izdanje, i jasno je da su hteli da istaknu svoj pečat-možda malo izmenjenog zvuka s'obzirom da mi se ovaj EP čini znatno mračniji od predhodnog albuma ''Unearthly Monument.'' Za kraj bih ovom izdanju dao titulu čuvara old school melodeath zvuka te'vam rado preporučujem da ga preslušate,kao i da obratite pažnju na predhodna izdanja koja ništa manje nisu bitna od aktuelnog EP-a. Desolator i njihovo poslednje izdanje 'Spawn of MIsantrophy'' su mi ulepšali početak ove nedelje.

Headbang ocena: 9.00/10                                                    Recenziju napisao: Bagzy HB