субота, 18. јун 2016.

붉은 전쟁 (Brutal Death Metal - Severna Koreja)



Da dobro ste pročitali. Severna Koreja ili ona diktatorska koreja,ili ona ''prava koreja.'' Pre par godina sam bio zaluđen dokumentarcima o severnoj koreji, te' sam se zapitao da li tamo postoji nešto tvrđe od pesama posvećenim velikom vođi? Naravno,gde drugde nego na youtubu,otkucao sam ''Metal band from north korea'' i izašlo je ovo-kako god da se bend zove? Jedino što piše od informacija je da je ovo demo snimak po imenu ''Red War'' (Red War...ni manje-ni više?!) Smeh,neverica,smeh,'me zezaš? Recimo da sam odmah bio skeptičan, tako da sam zanemario ovo kao moguću istinu. Mada, evo i par godina kasnije ponekad pronađem ovaj demo snimak navodno brutal death metal benda iz ''prave koreje'' Te' eto i sada sam blago skeptičan i podeljenog mišljenja. Verujem da nam truli zapad servira svakakve laži o ovoj zemlji,tako da ću ostati suzdržan i biti na ''50-50%'' verovanja. Sudite sami da li je ovo sam još jedan glupi fazon na youtubu ili istina? Uživajte u demo snimku ''Red War'' objavljenom 2010'te godine.

                                                                                              Tekst: Bagzy HB


Нема коментара:

Постави коментар