Zornheym je bend iz Štokholma, a osnovao ga je čovjek pod alijasom Zorn nakon odlaska iz svog prethodnog benda, kultnog Devian-a, odlučan da napravi ekstremnu metal simfoniju baziranu na strahotama i užasima pacijenata jedne mentalne institucije. Postava je kompletirana dolaskom Facebreaker-ovog Bendlera na poziciju vokala, gitariste Scucca-e, I bubnjara Angst-a. Na princip horor tematike smo možda u sferama sympho-blacka navikli u radovima Carach Angrena, ali meni je Zornheym lično mnogo ljepše pao, jer nisam ljubitelj prevelikih progresija u black metalu, što je odlika Holanđana. Albumi su rađeni po principu King Diamond-a, čiji sam veliki ljubitelj, koji, kao što znamo sve svoje albume pretvara u konceptualnu horor priču, sa svakom pjesmom kao posebnim paragrafom. Isto rade I Zornheym, samo što svoje priče reliyzuje u stripove. Ovo je recenzija njihovog singl-a ''The Opposed'' koji je kao posebno izdanje izbačen pod etiketom Non Serviam Records-a kao najava njihovog Full Length-a. Budući da nisam preveliki fan ovoliko dobre produkcije, 9/10, što ne znači da djelo nije epsko, maestralno i kvalitetno u svakom pogledu i da čitav album nije veliko zadovoljstvo za slušanje.
Zornheym - The Opposed
Misteriozna škripa nam otvara ovaj singl, poput škripe kapije koja nas uvodi u ovu pjesmu. Ona rađa snažne ritmične rifove ukombinovane sa epskim horskim klavijaturama, vcjelokupnom atmosferom dosta vukući na Ex Deo. Horovi se intenziviraju naročito uz ritmično-himnično ponavljanje riječi ''Die'' na drugom krugu, i dugim scream-om na istoj riječi u rečenici ''It's time to die'' . Sve to nam dočarava sliku apokaliptičnog blek metal maelstroma u glavama izmučenih pacijenata, i kao da vidim flash/scene bitaka koju vode sa svojim košmarima i i unutrašnjim demonima, dok njihov svijet nestaje u ognju ludila. Glavni tremolo motiv vozi, mid tempo ritam, rif gdje bas pedala prati trzaj se smjenjuje sa dva dramatična brejka gdje su horovi u prvom planu, pa opet scream nas uvodi u drugi krug aranžmana. Nakon toga svjedočimo melodičnom i nimalo napornom solo-u, nakon kog ulijeću rifovi u čijoj pozadini poput zmije polako puzi melodija. Obožavam break-ove gdje se čuju samo horovi. Maestralna melodija se rađa na kraju, nakon koje čujemo par završavajućih udara po akustičnoj gitari koje nas odvode od strahovitog blek metal scenaria kojem smo upravo prisustvovali. Video za singl možete pogledati u linku ispod.
Zornheym - Silent God
''Silent God'' počinje lijepim tremolom, kojem se naizmjenično priključuju horovi dajući mu dramatičnost, a intenziviraju se u prvom krugu vokala, da bi u pojedinim taktovima utihnuli, ostavljajući prostore za rađanje prelijepih solo melodija i i tremolo-a koji se razvijaju iz početnog. Nakon toga ulijeću ritmični groovy rifovi koji se razrađuju u refrenski dio, gdje je dio ''All shall perish'' rečen sa nevjerovatnom uvjerljivošću. Nakon refrenskih Anal Natraak-ovskih rifova gdje bas pedale prate trzaj, maestralni horovi i stringovi nas uvode u drugi krug vokala i aranžmana. Iznenadni ''orijentalni'' break je genijalan, i kad rif pojačan klavijaturam nakon njega uleti, stvarno mrvi sve pred sobom. Solo je lijep i melodičan, pozadina se iz laganijih rifova pretvara u još jedan krug ritmičnih refrenskih rifova. Break na kom upadaju vapeći i izmučeni clean vokali koji zvuče jezivo. Još jedan krug razrade rifova u refrenske i pjesma se završava.
HB Ocjena : 9/10
Recenziju napisao : Srđan Mišović (Bog Otac Reviews)
Нема коментара:
Постави коментар