уторак, 5. јул 2016.

In cold silence - DEMO (Recenzija)


In cold silence je prvi blek metal bend koji me je razapeo na prvo slušanje. Do ovog izdanja sam došao pre par mesec i od tada redovno tegljim traku na kaseti i listam fantastično izrađen omot. Ovo je demo album koji je izdat od strane Grim Reaper recordsa iz Stare Pazove. Nisam siguran,ali mislim da je u pitanju prvo izdanje koje je ova underground izdavačka kuća izdala. 



Demo otvara poduži intro iza koga se ređaju još četiri pesama prosečnog trajanja od po pet minuta koje na kraju zatvara takođe poduži outro. Sam snimak na albumu je onaj pravi,baš onakav kakav treba da bude-sirov i iskren! Sve je snimano ''na keca'' i to je verovatno još jedna od stvari koja me posebno vezuje za ovo izdanje. Same pesme obiluju tonama melanholičnih melodija koje na trenutke prekidaju blast bitovi. No'svakako na albumu dominira mid tempo ispraćen klavijaturom,razloženim rifovimma ali i sa dosta ''nabijačkih'' brzih deonica. Sa izdanja posebno izdvajam pesme False Glow of the Light Around Me i Far Away from This Time. Demo preporučujem svim ljubiteljima skandinavskog blek metala.

Headbang ocena 10/10                                                              

Recenziju pisao: Bagzy


Нема коментара:

Постави коментар