субота, 18. јун 2016.

Is there anybody out there?


Sedim i razmišljam kako da započnem ovo ,da bude kul,da bude nešto novo,nešto divlje,ali ništa mi ne pada na pamet i zato je najbolje da počnem sa nekim sigurica uvodom. Predmet mog pisanja je novi single Machine Head-a ''Is there anybody out there'' koji je zvanično izbačen 3.6.2016 godine.Ova pesma naišla je na dosta negodovanja kod fanova tipa da to nije pravi Machine Head, da je pesma glupa ,da im nije to trebalo itd. Moram priznati da se i ne slažem baš sa njima i potrudiću se da što objektivnije sagledam pesmu. ''Is there any body out there'' svakako nije možda u rangu pesme Halo,Imperium,Davidian, nije toliki hit, možda i nikada neće biti popularna kao one, ali ova pesma po mom mišljenju ima nešto specifično, nešto što je čini drugačijom od svih ostalih pesama, a to je ta neka emocija i priča koju lično prenosi Robb Flynn. 


Iz pesme prosto isijava sve ono što muči lično njega, neke njegove probleme. Sama pesma počinje stihovima: ’’I was born as a bastard, no father, no master,a shadow in silence left searching for answers, Put up for adoption and left with no option, Another kid fostered to fester forgotten’’ Robb je rekao da je pesma nastala u trenutku kad je bio jako usamljen i kada je bio, da kažem,u najvećem ''daunu''. Nakon što je ceo tekst za pesmu napisan dešava se svima nama poznata situacija - ispad Phill Anselmo-a i tada Flynn odlučuje da promeni poslednju strofu. Po mom mišljenju se to i u samoj pesmi primećuje. Vidi se da je ta poslednja strofa nekako naknadno ubačena, meni je to baš kul i zbog toga mi je donekle ova pesma autentična jer kao da imamo taj neki rascep u samoj pesmi. Što se tiče muzike meni se kao običnom slušaocu sviđa, sve je savršeno odsvirano (ipak je to MH), ubačeni su i ti rep delovi koji podsećaju na momente iz Burning red ere i čini mi se kao da su svi ti neki muzički elementi iz svih albuma ubačeni u ovu pesmu, ima svega po malo. Završiću na najsubjektivniji mogući način,po meni ova pesma kida jer kao što sam rekla čini mi se da je Robb dao sebe u ovoj pesmi, kao da je uspeo da izrazi sav bes i sav nemir koji ga je mučio i to je za poštovanje. Vidi se i to da je pesmu napisao zbog sebe, da bi sebi na neki način olakšao i sve svoje emocije izrazio kroz muziku,a zar nije i to baš cilj muzike? Ovo je moje viđenje pesme ''Is there anybody out there'' volela bih da čujem i vaše mišljenje o ovoj pesmi (pišite u komentarima)

                                                                                            Tekst:Teodora





Нема коментара:

Постави коментар